Καλώς ήρθατε...

Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Με το δεξί.....

Πρώτη ανάρτηση της νέας χρονιάς, που για να πω την αλήθεια μου, δε μπήκε και πολύ καλά...βασικά καθόλου καλά, αλλά ελπίζω η συνέχεια να μας αποζημιώσει!!! Και λέω ότι δε μπήκε καλά, γιατί αφενός ακούμε μόνο δυσάρεστα για συγγενικά πρόσωπα, αφετέρου μου αρρώστησαν και τα δυο αγγελούδια μου και τα έχω με πυρετό τα καημένα μου. Που μόλις πέσει λίγο, ξεσαλώνουν, και μόλις ξανανέβει βασιλεύουν τα ματάκια, κατηφορίζουν τα κεφαλάκια και ψάχνουν την αγκαλίτσα της μαμάς και του μπαμπά για παρηγοριά...Και όχι τίποτα άλλο, αλλά την Κυριακή έχουμε τη βάφτιση της Ιωάννας, και δεν μας παίρνει να την ξανά-αναβάλουμε. Ανέκδοτο θα γίνουμε!!! 
Πολύ καιρό έχω να σας γράψω, αλλά τρέχαμε τόσο πολύ που πέρασαν οι γιορτές και ούτε τις καταλάβαμε. Λοιπόν έχω μια νέα ατάκα του Βαγγελάκη, που μας άφησε άφωνους μαμά και μπαμπά...Βλέπει ο Στάθης στην τηλεόραση αφιέρωμα για Ιωάννινα, Μέτσοβο και τα σχετικά και λέει του Βαγγέλη...
Στάθης: Βαγγελάκη, μόλις μεγαλώσει λίγο ακόμα η Ιωάννα θα πάμε μια εκδρομή όλοι μαζί στα Ιωάννινα να δείτε πόσο όμορφα είναι...
Βαγγελάκης: Γιατί τα λένε Ιωάννινα, μένει ο Ιωάννης εκεί;.......
Φυσικά και είμαστε στη φάση του "γιατί", ρωτάει για τα πάντα, αλλά δίνει και κάτι εξηγήσεις ορισμένες φορές που μας στέλνουν. Και να φανταστεί κανείς ότι δεν έχει κλείσει ακόμα τα τρία.... (κουκουβά!!!)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...