Καλώς ήρθατε...

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Ο γάμος του πρίγκηπα Λεμόνι με την όμορφη Κρεμμύδω...και μια μικρή απόδραση!



 Όχι, δε θα σας γράψω κάποιο παραμύθι για παιδιά, απλά αναφέρομαι στην καλοκαιρινή γιορτή της τάξης του Βαγγέλη. Εχτές, λοιπόν, έγινε η καλοκαιρινή γιορτούλα τους, όπου ανέβασαν ένα θεατρικό με θέμα τον γάμο του πρίγκιπα Λεμόνι με την όμορφη Κρεμμύδω! Τι συνδυασμός, ε; 
Το concept ήταν να μυηθούν τα παιδιά στην υγιεινή διατροφή μέσα από μια διασκεδαστική, χιουμοριστική ιστορία, όπου όλα τα φρούτα, τα λαχανικά και οι βιταμίνες ήταν καλεσμένες στο πάντρεμα των δυο, οι οποίοι συναντήθηκαν μέσα σε μια σαλάτα και φυσικά...ερωτεύτηκαν!
Είχε πολύ χορευτικό, αστεία κειμενάκια, αναπαράσταση του γάμου, μέχρι με γουρούνα πήρε ο γαμπρός τη νύφη μετά το τέλος του μυστηρίου, και φυσικά κρέμονταν και τενεκεδάκια! 
Ο Βαγγέλης ήταν η βιταμίνη D, η οποία προέτρεπε τα παιδάκια:
Για υγεία, ευεξία
και καλή ισορροπία, 
Φρούτα και λαχανικά
να τρώτε πάντοτε παιδιά!!!!
Το γυμναστήριο του σχολείου γέμισε με μαμάδες, μπαμπάδες, αδελφάκια και παππουδογιαγιάδες που ήρθαν να καμαρώσουν τα βλαστάρια τους να παίζουν, με σκοπό να μας διασκεδάσουν...Συγκινήθηκα η μάνα, δεν το κρύβω, έβλεπα το αγοράκι μου να χορεύει, να τραγουδάει, να ψάχνει να μας βρει μέσα στον κόσμο για να δει αν τον βλέπουμε....
Έβλεπα όλα τα μικρούτσικα να προσπαθούν να αποδώσουν το ρόλο τους όσο πιο καλά μπορούσαν, να χαίρονται και να κορδώνονται σε κάθε χειροκρότημα, και σκεφτόμουν πόσο αθώες είναι οι ψυχούλες τους, με πόσο απλά πραγματάκια παίρνουν και δίνουν χαρά! Μια μαγεία!!!

Δε θα σας δείξω φωτογραφίες ή Video από την παράσταση καθώς είναι και άλλα παιδάκια και δεν ξέρω κατά πόσο οι γονείς του θα θέλουν να εκτεθούν στο διαδίκτυο, αλλά μόνο φωτογραφίες του Βαγγέλη και της Ιωάννας - ναι, χειροκροτούσε και αυτή τον αδελφό της με καμάρι.

Λίγο πριν ξεκινήσουμε για τη γιορτούλα, αγκαλιές και γέλια στο μπαλκόνι!!!

 
 Στην τάξη του Βαγγέλη...περιττό να πω πως η Ιωάννα δεν έφευγε με τίποτα από την τάξη, και πως είχε κολλήσει με τα υπόλοιπα παιδάκια και τη δασκάλα τους και καθόταν και αυτή μαζί τους, σαν...συμμαθήτρια! Βέβαια, προχτές το βράδυ παραμιλούσε στον ύπνο της και γκρίνιαζε: "Δεν θέλω να πάω σχολείο!!!". Γέλασα πάρα πολύ, παρά τη νύστα μου...



Τώρα στο άλλο θέμα της...ημερήσιας διάταξης. Το προηγούμενο ΣΚ, αυτό των εκλογών, φύγαμε εγώ και τα παιδιά χωρίς τον Στάθη για Χαλκιδική. Εγώ έχω ακόμα τα εκλογικά μου δικαιώματα εκεί, ο Στάθης στην Έδεσσα, ήταν και εφορευτική επιτροπή, οπότε χωρίς σκέψη, ξαμοληθήκαμε για παραλία τα 3/4 του σπιτιού...
Βέβαια είχε πολύ κύμα, η Ιωάννα μόλις είδε τη θάλασσα δήλωσε "έχει πολύ αφρό, δε θέλω να μπω", ενώ ο Βαγγέλης "εγώ είμαι γενναίος, θα μπω". Και μπήκε, το Σάββατο μόνο γιατί την Κυριακή, ούτε εγώ δεν μπήκα με τόσο κύμα. Όμως το ευχαριστήθηκαν! Παιχνίδι στην άμμο, βόλτα το βραδάκι, ψητό καλαμπόκι και αυτοκινητάκια!!! Μπήκαν για τα καλά στο πνεύμα των καλοκαιρινών διακοπών. Βέβαια και η μαμά, όχι μόνο τα παιδιά....Μετά στην επιστροφή, το τι τραγούδι έπεσε στο αυτοκίνητο για να ξεχαστούμε και να μη μας φαίνεται μεγάλη η διαδρομή, είχαμε και πολλές στροφές, δε λέγεται. Από τραγούδια παιδικά, μέχρι του...γάμου, ενόψει Λεμόνι!!!
Είμαι πολύ απασχολημένη...δεν μπορώ να ποζάρω τώρα
Εργασία και χαρά
Με την θεία για την πρώτη βουτιά
Τι ωραίο το καλοκαιράκι....
 Καλό και ξέγνοιαστο καλοκαίρι σε όλους!!!



6 σχόλια:

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! είπε...

Να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!! Καλό καλοκαίρι να έχετε και να περάσετε όμορφα!

Ελπίδα - two boys and hope είπε...

Ο πρίγκηπας Λεμόνης είναι από τα αγαπημένα μας βιβλιά + τραγούδια!!! Άντε καλό καλοκαίρι τώρα ε???

Parents Land Gr είπε...

Οι γιορτουλες σ'αυτην την ηλικια ειναι το κατι αλλο. Συγκινηση, γελιο, θαυμασμο. Τι καλυτερο απο το να βλεπεις το παιδι σου να μεγαλωνει και να δημιουργει.Να τα χαιρεσαι.

Σοφία είπε...

Μου θύμισες τα δικά μας, τώρα ο γιος μου
είναι 14 χρόνων, να τα χαίρεσαι τα παιδάκια
σου, μου άρεσε η ατάκα "έχει πολύ αφρό".
Καλημέρα, καλή συνέχεια!

Ανώνυμος είπε...

Χα, χα, απίθανο!(και πολύ υγιεινό!)

Καλό καλοκαίρι σε όλους!

Katerina V *Pause blog* είπε...

Καλησπέρα! Τι όμορφες φωτογραφίες και στιγμές..! Να τα χαίρεσαι είναι μια γλύκα και τα δύο!
Καλή συνέχεια και ένα όμορφο καλοκαίρι εύχομαι!

Κατερίνα

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...