Καλώς ήρθατε...

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Νεότερα από τον παιδοφθαλμίατρο


Προχτές το απόγευμα είχαμε επίσκεψη στον παιδοφθαλμίατρο, για επανέλεγχο του Βαγγέλη. Θυμόσαστε που είχα αναστατωθεί πάρα πολύ μετά την ανακοίνωση του γιατρού ότι ο μικρός έχει πολύ υψηλή υπερμετρωπία και θα πρέπει να βάλει γυαλιά (διαβάστε εδώ σχετικά). Τότε μας είχε πει ότι μετά από δυο μήνες περίπου θα πρέπει να ξαναδεί τον Βαγγέλη για να δούμε κατά πόσο καταφέραμε να ξυπνήσουμε τα οπτικά νεύρα, έτσι ώστε να αρχίσουν τα ματάκια του να βλέπουν καλύτερα και να μπορεί ο εγκέφαλος να τροφοδοτείται σωστά με εικόνες και ερεθίσματα. Πολύ σημαντικό, ειδικά στην ηλικία που βρίσκεται.
 Το αγόρι μου λοιπόν τα κατάφερε!!!!
Συνεργάστηκε άψογα, φοράει τα γυαλιά του συνεχώς, χωρίς γκρίνιες, από την πρώτη στιγμή που τα πήραμε. Ο γιατρός μας είπε επί λέξη "Δεν είμαι απλά ευχαριστημένος, είμαι ενθουσιασμένος. Από τους 10 στόχους που βάλαμε, πιάσαμε και τους 10! Είναι από τις λίγες περιπτώσεις που συνάντησα να έχουν σε τόσο σύντομο χρόνο τόσο θεαματική βελτίωση!". Βάλσαμο τα λόγια του για τους ανήσυχους γονείς....το παλικάρι μου βλέπει (με τα γυαλάκια βέβαια), όπως βλέπει και ένα παιδάκι της ηλικίας του που δεν έχει οπτικό πρόβλημα. Άρχισε να βλέπει τρισδιάστατα, και φυσικά σε κοντινές και μακρινές αποστάσεις. Πραγματικά, δε μπορώ να φανταστώ πως είναι να μην βλέπεις τρισδιάστατα! Μου φαίνεται αδιανόητο. Και να φανταστεί κανείς ότι τα μάτια τροφοδοτούν τον εγκέφαλο και μαθαίνει...οπότε, ούτε να το σκεφτώ δε θέλω, ότι το παιδί δε θα ήξερε πως είναι η τρίτη διάσταση...Και από τα λεγόμενα του γιατρού, περιμένουμε σύντομα να αρχίσουν να μειώνονται και οι βαθμοί της υπερμετρωπίας...Οπότε κλείσαμε ραντεβού για τον Μάρτη...
Επιτέλους, να αρχίσει να ακούγεται και κάτι ευχάριστο στα αυτιά μου!!!
Πολλά φιλιά και καλή μέρα σε όλους!!!

2 σχόλια:

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! είπε...

Μπράβο σας που τα καταφέρατε!!! Πέρασε από το blog μου κάτι έχω να σου δώσω!

Μαμά Κουκουβάγια είπε...

Βάσω ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο...ήδη βρίσκεται στη δεξιά στήλη,μαζί με τα υπόλοιπα!!!

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...