Καλώς ήρθατε...

Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Ρωτάτε...απαντάμε!!!!

Η Βάσω από το "ιστορίες της μαμάς μου κι του μπαμπά μου" με προσκάλεσε να παίξω αυτό το παιχνιδάκι των ερωτήσεων. Κι επειδή αυτή τη στιγμή είμαι σε απίστευτη διάθεση να ξεφύγω και να ασχοληθώ με κάτι ανάλαφρο και χαρούμενο, είπα να ενδώσω!!! Βάσω, ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση...
Λοιπόν, πρέπει να απαντήσω στις παρακάτω ερωτήσεις:
1. Ποια εποχή του χρόνου σου αρέσει? 
Η Άνοιξη, γιατί μου φέρνει αισιοδοξία και χαρά!
2.     Ποιο είναι το αγαπημένο σου τραγούδι?
Πολλά και διάφορα κατά καιρούς, ανάλογα με την διάθεση...
Πάντως προτιμώ να ακούω ραδιόφωνο. 
3.     Ποια είναι η αγαπημένη σου ταινία?
Μου αρέσουν πολύ οι ταινίες του Anthony Hopkins και του Jack Nicholson.
Επίσης κάποιες από τον παλιό Ελληνικό Κινηματογράφο
και απεχθάνομαι τις πολύ Αμερικανιές. 
4.     Ποιο χρώμα προτιμάς?
Μου αρέσουν τα ζωηρά και χαρούμενα χρώματα.
5.     Ποιος είναι ο μεγαλύτερος σου φόβος?
Να μην πάθουν κάτι κακό αυτοί που αγαπώ, κυρίως τα παιδιά μου και ο άντρας μου.
6.     Το καλύτερο δώρο που σου έκαναν ποτέ?
 Οι διακοπές που κάναμε με τον άντρα μου προ παιδιών, 
και τα λουλουδάκια που μου φέρνει ο γιος μου όταν βγαίνει βολτούλα.
7.     Τι κάνεις τον ελεύθερο χρόνο σου?
Τον ποιον;;;; Δε θα έλεγα ότι έχω καθόλου ελεύθερο χρόνο με δυο παιδιά...νυχτοπούλια!
Πάντως όποτε βρίσκω, προσπαθώ να αράξω λίγο μόνη μου και να...ανασυγκροτηθώ! 
Με ένα ωραίο βιβλίο και μουσική κατά προτίμηση.
8.     Τι κάνεις όταν έχεις νεύρα?
Καπνίζω...δυστυχώς!
9.     Τι βιβλία σου αρέσει να διαβάζεις?
 Λογοτεχνικά και ψυχολογίας.
10.   Τι ζώδιο είσαι?
 Δίδυμος με ωροσκόπιο Ζυγό! Η προσωποποίηση της κυκλοθυμίας δηλαδή!!!
11.   Σου αρέσει να μαγειρεύεις και αν ναι τι προτιμάς γλυκά ή αλμυρά?
Μου αρέσει πολύ, με έφεση στα αλμυρά!

ΚΚανονικά τώρα πρέπει να βρω 11 ερωτήσεις και να τις δώσω σε άλλους bloggers να απαντήσουν, αλλά επειδή μάλλον καθυστέρησα και από όσο είδα το παιχνίδι έκανε τις βολτες του στη blogογειτονιά, όποιος θέλει ας απαντήσεις στις ίδιες ερωτήσεις της Βάσως!!! Μια χαρά τις βρίσκω!
          Φιλιά!!!!!

1 σχόλιο:

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! είπε...

Πέρασε απο το blog μου σου έχω και άλλο βραβείο!

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...