Καλώς ήρθατε...

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Εβδομάδα...οικογενειακών εορτασμών!!!

Λοιπόν, γυρίσαμε από την Χαλκιδική χτες το απόγευμα, γεμίσαμε μπαταρίες, παρόλο που ο καιρός δεν βοήθησε και πολύ, αλλά και μόνο που κάναμε τη διαδρομή και ξεφύγαμε από την καθημερινότητα μας, μας έκανε καλό...σε όλους!
Και τώρα, σηκώνω τα μανίκια και πιάνω δουλειά, καθώς διανύουμε εβδομάδα οικογενειακών εορτασμών...και πανηγυρισμών! Εξηγούμε: 
  1. Την Παρασκευή 25 Μαρτίου (Του Ευαγγελισμού), γιορτάζει το μικρό μου αγοράκι  την ονομαστική του γιορτή!
  2. Την Κυριακή 27 Μαρτίου, γιορτάζει ο μπαμπάς μας τα γενέθλια του!
  3. Την Τρίτη 29 Μαρτίου, έχει τα γενέθλια του ο Βαγγελάκης...κλείνει τα τρία το καμάρι μου!
  4. Την Πέμπτη 31 Μαρτίου, έχει τα γενέθλια της η Ιωάννα...χρονίζει το κοριτσάκι μου!

Θέλετε κι άλλα;;;;;; Όπως καταλαβαίνεται δεν υπάρχει περίπτωση να μη γιορτάσουμε τα γεγονότα! Γιορτάζουν τα πιο σημαντικά πρόσωπα της ζωής μου, και η χαρά μου είναι πραγματικά μεγάλη!!!
Οπότε στρώνωμαι στη δουλειά, και κάνω τις ετοιμασίες μου, γιατί την Κυριακή θα κάνουμε παρτάκι...
Το θέμα μας θα είναι Mickey-Minnie...Ξέρω, όχι και πολύ πρωτότυπο, αλλά: α) Γιορτάζουν 2 παιδάκια διαφορετικού φύλου,  β) είναι μικρούτσικα, οπότε με παίρνει ακόμα να αποφασίζω εγώ... και φυσικά δε θα δυσκολέψω από τώρα τη ζωή μου! Έχω μέλλον για αυτό, όταν θα έχουν άποψη και τα δυο, και το βλέπω από τώρα το τι έχω να τραβήξω, που σίγουρα η μια θα θέλει τη Barbie και ο άλλος τον κεραυνό McQueen, και να δω πως θα τα συνδιάζω!!!

Ελπίζω να τα καταφέρω και να πάνε όλα κατευχήν! Θα σας ενημερώσω στην πορεία για τις εξελίξεις...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...