Καλώς ήρθατε...

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Κελαηδήστε, ωραία μου πουλάκια κελαηδήστε...

Πριν λίγο καιρό είδα στο blog της Τίνας a few pretty things, μια ιδέα για το πως να φτιάχνεις εμπριμέ πουλάκια για να διακοσμήσεις έναν τοίχο και ενθουσιάστηκα, καθώς μου έδωσε ιδέα για να διακοσμήσω ένα κομμάτι τοίχου στην κρεβατοκάμαρα μου. Έτσι λοιπόν, δεν έχασα καιρό. Ξεσήκωσα το πατρόν που δίνει η Τίνα σε φύλλο φελλού, τα έκοψα με το ψαλίδι, τα έβαψα με άσπρο ακριλικό χρώμα για να δείξουν καλύτερα τα σχέδια του χαρτιού που θα έντυνα, κόλλησα με ατλακόλ το χαρτί...και έτοιμα!!!


Επειδή στην Καλαμαριά, από ότι φαίνεται δεν μπορώ να βρω χαρτιά για scrapbooking (γρρρρ), και επειδή βιαζόμουν πάρα πολύ να τα βάλω στον τοίχο μου και δεν είχα υπομονή, αλλά ούτε χρόνο να πάω στο κέντρο ή να τα παραγγείλω από το Internet, βρήκα χαρτί περιτυλίγματος με  patchwork σχέδια, και έτσι έντυσα τα πουλάκια μου, εκτός από το μοβ σώμα του επάνω πουλιού που είναι κανονικό χαρτί scrapbooking. Θα μπορούσε να γίνουν και με decoupage ή ακόμα και με διάφορα υφάσματα. Προσωπικά μου άρεσαν πολύ γιατί έδωσαν μια ανοιξιάτικη και παιχνιδιάρικη νότα στην κρεβατοκάμαρα!!!

Με την ευκαιρία, μιας και μιλάμε για την κρεβατοκάμαρα μου, να σας δείξω και μια καινούρια αγορά που έκανα μόλις χτες και με έκανε πολύ χαρούμενη...το νέο μου φωτιστικό!!!!

Και ... αναμένο
 Από καιρό έψαχνα να βρω ένα φωτιστικό για το δωμάτιο μου, που να μου αρέσει πολύ...Δε μπορούσα όμως αρχικά να καταλήξω στο στυλ, και όταν κατέληξα, τελικά είτε δεν έβρισκα κάτι να μου κάνει κλικ, είτε ήταν πανάκριβο! Τελικά το βρήκα και είμαι ενθουσιασμένη...και μου άρεσε πολύ, σε στυλ shabby chic που άρχισε να γίνεται το αγαπημένο μου, και σε οικονομική τιμή!!!
Με γεια μου!!!

8 σχόλια:

Βανέσσα Mαρκ. είπε...

Καλημέρα!!! Τι έξυπνο κι όμορφο blog!!!Καλή συνέχεια!!!

Μαμά Κουκουβάγια είπε...

Βανέσσα καλώς ήρθες στο blogάκι μου!!! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια...

Ανώνυμος είπε...

Mε γεια σου και χαρά σου μαστόρισσα!

Μαμά Κουκουβάγια είπε...

Να σαι καλά newagemama, χαχαχα!!! Πολλά φιλιά!

Ρεβεκκα είπε...

οΜΟΡΦΟ ΤΟ ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ/ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΥΠΕΡΟΧΑ.ΜΠΡΑΒΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΕΦΙΑΞΕς...

Μαμά Κουκουβάγια είπε...

Ευχαριστώ πολύ Ρεβέκκα....Κι εμένα με ενθουσίασε το φωτιστικό. Όσο για τα πουλάκια, είναι πραγματικά πολύ εύκολο να τα φτιάξεις!

elena είπε...

Πολύ γλυκά πουλάκια από μια (προφανώς) πολύ γλυκειά μαμα!

Μαμά Κουκουβάγια είπε...

elena,σε ευχαριστώ πολύ για τα .... γλυκά σου λόγια!!! Καλώς ήρθες στο σπιτάκι μου!

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...