Καλώς ήρθατε...

Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Έγινα μαμά και.......είμαι καλά!!!!

Η αγαπημένη newagemama, ζήτησε από κάποιες μαμαδο-bloggers να αναφέρουμε τους λόγους που μας κάνει καλό να είμαστε γονείς... Βέβαια έχω καλυφθεί κατά πολύ από τις προλαλήσασες, καθώς άργησα να δω την ανάρτηση (λόγω φόρτου εργασίας), και έτσι μάλλον δε θα πρωτοτυπήσω, απλά θα αφεθώ σε αυτό που νιώθω, με όποια σειρά μου έρχονται στο μυαλό, και όχι απαραίτητα με σειρά προτεραιότητας ...Από τότε λοιπόν που έγινα μαμά, 
  1. "μαλάκωσα" σαν άνθρωπος, 
  2. εκφράζω ευκολότερα τα συναισθήματα μου
  3. λέω "σ' αγαπώ" καθημερινά 
  4. νευριάζω, αλλά μου φεύγουν πιο εύκολα τα νεύρα
  5. βρίσκω συναρπαστικό το να μπορείς να κάνεις "απλά" πραγματάκια, όπως το να πιάνεις με δεξιοτεχνία το πιρούνι, ή να κάνεις 20 βήματα, χωρίς να πέσεις
  6. ξαναθυμήθηκα, πόσο "θεραπευτική" μπορεί να είναι μια αγκαλιά
  7. περιμένω πως και πως να γυρίσω σπίτι, για να δω τα ματάκια τους να λάμπουν, και να ακούσω τα επιφωνήματα χαράς μόλις με αντικρίσουν στην πόρτα
  8. ένιωσα τι θα πει απόλυτη και ανιδιοτελής αγάπη
  9. ανακάλυψα μια πιο καλλιτεχνική φλέβα που χτυπούσε μέσα μου, και την αγνοούσα για χρόνια
  10. θέλω να κάνω τον κόσμο μας καλύτερο
  11. τρέμω στην ιδέα ότι θα πάθουν κάτι κακό αυτοί που αγαπώ, ιδίως ο άντρας μου και τα παιδιά μου
  12. θυσίασα τον ύπνο μου, που τόσο αγαπούσα, αλλά δε με νοιάζει και πολύ (όχι πάντα τουλάχιστον!!!)
  13. συνήθισα να βλέπω παιχνιδάκια παντού, και δαχτυλιές στα τζάμια (αν τα δω καθαρά, μου φαίνονται ξένα)
  14. μαγειρεύω καθημερινά και πιο υγιεινά
  15. "ξέχασα" τι θα πει "βραδινή διασκέδαση", όχι όμως και τι θα πει "ξενύχτι" (if you know what I mean!!!!)
  16. προσπαθώ καθημερινά να γίνω καλύτερος άνθρωπος
  17. ανακαλύπτω τη σοφία της φύσης καθημερινά 
  18. υποκλίνομαι στο μεγαλείο του ανθρώπου
  19. εκνευρίζομαι με την κατάντια του ανθρώπου, συγκρίνοντας το πόσο αθώος ξεκινά τη ζωή του, και πόσο "βρώμικος" καταλήγει
  20. έγινα πιο προσεκτική στις αποφάσεις και τις πράξεις μου

    1 σχόλιο:

    marigoula είπε...

    Πόσο απόλυτο δίκιο έχεις........

    Δημοσίευση σχολίου

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...