Καλώς ήρθατε...

Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Σπιτάκι από τα χέρια της Χαράς!!!

Καλημέρα...καλημέρα!!!!
Σήμερα με το που ξύπνησα με περίμενε μια πολύ ωραία έκπληξη, που μου έφτιαξε τη μέρα....και επανόρθωσε και για το άθλιο Σαββατοκύριακο που πέρασα...Μου ήρθε αυτό το υπέροχο "πουλοσπιτάκι" από τη Χαρά του Κάντο μ' αγάπη. Ήμουν μια από τις δυο τυχερές της κλήρωσης της και σήμερα το παρέλαβα...και πραγματικά είναι πάρα πολύ όμορφο από κοντά!!! Και η Χαρά είχε τη διάθεση και τη λεπτότητα και έκανε και μια υπέροχη συσκευασία αντάξια του περιεχομένου!!! (Δυστυχώς δεν πρόλαβα να βγάλω φωτό, γιατί έφευγα για το γραφείο..και γιατί πάνω στον ενθουσιασμό μου, ούτε που το σκέφτηκα, για να είμαι ειλικρινής).

Χαρά μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ, να είσαι καλά και...πάντα τέτοια!!!!


Πολλά φιλιά σε όλους...καλημέρα και καλή εβδομάδα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...