Καλώς ήρθατε...

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Η πρώτη μου απόπειρα decoupage!

Στο σπίτι, πίσω από μια πόρτα υπήρχε μια κρεμάστρα στον τοίχο, απομεινάρι των προηγούμενων ενοικιαστών, η οποία δε μου άρεσε καθόλου... Δε με ενοχλούσε όμως κιόλας, αφού ήταν πίσω από την πόρτα και δε φαινόταν καθόλου. Ήταν στο χώρο που τώρα έγινε το καινούριο παιδικό δωμάτιο, οπότε με την ευκαιρία της αλλαγής, έφυγε και η κρεμάστρα!  Στο μεταξύ θυμήθηκα και μια ανάρτηση της Ανεράιδας για μια κρεμάστρα  και σκέφτηκα λοιπόν να τη χρησιμοποιήσω πάλι αφού πάντα χρειάζεται μια, κι έτσι έκανα την πρώτη μου απόπειρα decoupage. Φυσικά δεν τη λες και έργο τέχνης, αλλά για μένα είναι πολύ σημαντικό ότι καταπιάστηκα με το decoupage και το αποτέλεσμα δεν είναι και για πέταμα! Ιδού...


Πριν

Μετά

Έτσι την έβαψα, κόλλησα και τα τριανταφυλάκια από ρυζόχαρτο με την τεχνική decoupage...και έτοιμη! Βρήκε τη θέση της στον τοίχο της κρεβατοκάμαρας μου, για να φιλοξενεί τα ρούχα της ημέρας! Βέβαια, πάλι πίσω από πόρτα είναι, αλλά τώρα τη βλέπω πιο συχνά, οπότε ήθελα να μου αρέσει λίγο περισσότερο...

2 σχόλια:

Table Rouge είπε...

Εγώ λέω πως όλα τα πράγματα που δημιουργούμε με τα χεράκια μας και με πολύ μεράκι είναι έργα τέχνης. Γιατί τελικά τι είναι τέχνη κανείς δεν μπόρεσε να μου απαντήσει.

Μαμά Κουκουβάγια είπε...

Συμφωνώ μαζί σου Table Rouge ότι χρειάζεται μεράκι, και θα συμπληρώσω και καλή θέληση...Ε, και με την εξάσκηση, σίγουρα θα γίνονται όλο και καλύτερα! Τώρα όσο για το τι είναι τέχνη, φοβάμαι πως κι εγώ δεν ξέρω τι να σου απαντήσω...Μάλλον είναι υποκειμενικό το θέμα...

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...